今日好早起身去左同d同學飲茶 食左好多野 都係$30 抵到喊 -.- 之後就去左欣欣屋企賭錢 10幾個人 乜都賭 == 最後贏左400 正 6點幾去食韓燒 9點幾就返屋企 見到有香港人受害 我都好唔開心 希望佢地安息
今日去左設計學院 好大好靚 不過好遠 以後都要咁辛苦 我驚自己捱吾住 晚上又同佢地去游水 好正
日日去玩 真係好開心 買左HTC最新果部手機 好正^0^ $3600 銀包冇錢啦 -.- 仲有袋同銀包未買 等我下個月買埋佢 prada銀包 等我呀
在朋友家玩左成日 之後去左荃灣游水 12點幾先返到屋企 累
打麻將打麻將打麻將 輸到喊 明天再努力!!!!!!!!! 到底我有無揀錯?!