今日編日記會好好好好好好好長(請注意)
由我星期六早上開始.......(好似講故事咁 kero kero........(代表笑聲)
出發編
早上八點就起左身,之後就梳洗,落去食肯得雞
我要左個早餐(廢話),阿媽要左個通粉
都幾好味,唔錯~下次我都要食
anthen,我地去沙田火車站等我D親戚
佢地9點半先到,搞到我地兩個好無聊咁坐左一粒鐘
好lu~終於走出發了,我同我表姐(a姐)不停咁講笑話
搞到我係度不停咁笑,笑死我~
之後我地就係羅湖站落車
出發編 完
乘車編
我地落左車之後就不停咁行,出左地鐵個門後又不停咁行
要過關u~一切都好順利
由於間酒店係東莞,所以要搭佢間酒店既直通車(D連接詞真係用得好)
but,候車地點就對住個垃圾站,越等越臭
最衰佢係半粒鐘先一班車
我地有好多人,要等兩部車,真係好臭
上車後經過一個鐘車情就到
乘車編 完
希望你地繼續支持
因為之後既酒店先係最好睇
因為我太累先唔打
sor~
|