今日我去左上水,我老豆借我姑姐部車去~
去到幾好天~
點知番黎就好玩lu,勁大雨
搞到前面都睇唔清楚,好恐怖
不過好彩係夜晚,冇乜車
我老豆就慢慢行,打死火燈(有D唔要命既傻仔爬我老豆頭,係勁快)
睇唔到前面係點都番到黎,真係好好玩
我都係番左黎冇耐~~
唔講住,仲未驚完.......
88