今日我去左n年冇去既沙灘游水,真係好好好好好好好玩
我老豆就去租水泡,我就整下我地D野
搞掂lu,我就穿起個水泡問老豆:「點解要著水海泡?」(咁你又著!)
老豆就冇講野,拖左我出去
我見唔對路,越黎越深
開始唔觸地,老豆都係一樣
但係佢仲係不停咁拉,出左去浮台
上左去之後,佢叫我跳落去
我話,你冇野ar,我唔觸唔到地嫁!
佢叫我跳落去先,我就唔理三既成數表跳左落去
我好驚,因為..........(大家都知,不便多講)
不過老豆比左過水泡我就立即X住,跳多幾次就好好玩
不講咁多,睇緊神鵰
88