今日我唔想起身牙~唉!!就黎考試啦!!死得啦......今日提早左上週會=.=有一班人上左
黎我地班房話咩咩講座喎!!!係關於性既野^^到左討論果陣...笑到我地成班地晒牙!!!
我地果組討論夢遺牙~笑到我死咁制!!!!哈哈....咁又過左兩堂啦!!!今日數學又小測啦~
亂做#唉~勁爆唔開心牙!!係度祝5+2生日快樂!!希望你願望成真啦~
今日勁爆眼訓....上歷史堂果陣訓得最多牙~哈哈#今日徐老師又話我條群短喎....=.=
全班又唔係我最短果個喎@@淨係捉我牙!!佢話打比我牙媽同佢講#車..我都唔驚既^^
打黎都冇用...我番到屋企訓左3個幾鐘牙___醒晒*其實徐老師應該冇打比我牙媽,因為
我牙媽頭先都冇問我..哈哈!!又過一關
今日都好正常咁過~不過今日小測牙...測中文同英文=.=兩份都勁難喎@@由其係
英文.....差唔多成板空左,果板答得果兩題咋!!!!!又唔合格啦一定~死梗tim........
今日都冇咩野寫LU~唉!!我今日聽到我牙爸講電話,我都估到佢又做D咩野架啦....
佢年年都做既!!!佢淨係會做D衰野架咋~遲早比人發現.....
今日照常6幾起身!!嘩~勁眼訓.....唔想起身=.=今日又係咁上堂落堂~唉!!悶
之後我番到屋企開電腦反^^同牛丸反msn~佢問我今日見唔見到5+2個樣喎~
我今日都冇望過佢!!點望佢個樣牙..跟住牛丸同我講話5+2今日成個傻婆咁喎!!
我聽有之後笑到我死牙!!哈哈~佢話5+2今日個頭好亂又係度傻笑喎#嘻嘻
笑到牛丸同大慧死咁制......最衰我今日冇望過佢啦!!睇唔到佢個樣添___
唉~今日我比我表姐叫醒左我牙@@我未訓完架嗎!!佢叫我起身陪佢去食野喎~
無聊!!我去左大中先去食野牙#因為我要幫我牙媽正D野=.=我食完野就番左屋
企做功課LU~唉~做黎做去都係做MATHS又難做喎~足足做左我成三個鐘牙
...做到我癡線咁制_做做下同5+2反左一陣SMS^^哈哈~之後就計續做LU
......唉~聽日又要番學LA!!!!唔想番添*.*又要早起身啦~