今日都冇咩野.......凈係知道我勁眼訓姐~
又冇得訓喎!!!成日都發緊白日夢牙> <
放左學之後,我留左係四樓一陣.....
跟住係出面見到有兩個女仔就黎行到學校門口果陣……
先發現唔記得拎〝摭〞牙,之後佢地跑番轉頭啦!!
果陣仲要係落緊雨喎~
最重要係佢地跑得好搞野牙!!!!
最後佢地就〝擔〞住把藍色既〝摭〞走左LU~
佢地係邊個??咪係......嘻嘻~
自己估下啦!!
因為今日要去醫院度覆診> <So今日我冇番學牙!
但係我都6:30分就起左身Lu~
跟住SD左個sms叫七姐起身!!!
Then等佢SD番個sms黎就訓番LU~嘻嘻
到左晏就12點,去左醫院覆診~
跟住就番左屋企LA!!!
今日遲左少少出門口牙!!不過都趕到.......
上PE果陣都幾好反丫~
不過上完好攰牙> <
到左英文堂訓左一陣……精神晒LU~
跟住到左美術堂...幅畫畫得好樣衰牙!!
之後果幾堂都冇咩野發生啦#※
放學就番左屋企LA~
P.S我番左屋企之後洗左件風褸牙!哈哈~
今日又係好早就起左身LU~
去左太和美心同我牙婆飲茶.........
飲完就去左我牙婆屋企!!
去到又係度打太鼓LA~
打左成日,好攰牙我╴
打到夜晚......Then燒野食
燒到九點就番左屋企LU!!!
今日就係咁啦~
今日我10點鐘就起左身LU~
反左一陣電腦就出左街La!!!!!
去左大中行.........
行左唔知幾多個鐘就番左home Lu~
番到屋企........同表姐一齊打太鼓^^
好激牙我地打到!!!
都反得幾開心丫我╴╴哈哈
P.S我真係估唔到你會打黎牙!!!我以為你講笑架咋~