今日我9點半就起左身啦~要同我牙婆飲茶!!如果唔係有錢收我都唔想去...
哈哈~我舅父一人比左五百蚊比我同我表姐牙~佢講比我地過年喎!^^無啦
啦比五百蚊我地喎~可能佢架人工掛#飲完茶之後,我同我表姐去左沙田行街
^^我同佢行到5點幾就走左LU~
今日我11點就起左身lu~我要出大中幫我牙媽正d野!!同埋我要交電話費...所
以我一定要出@@點之去到大中見到明喎!!!哈哈#我見佢拖住個小朋友~唔知
係咪佢細佬呢~!正完就去番大埔同我牙媽食野=.=之後我就番左屋企lu~到左
5點幾我表姐就上左黎#因為我牙媽今晚唔煮飯所以我就同佢落左街食lu!食野
果陣同佢傾計...都傾得幾開心丫^^
今日係學樣旅行牙~我地去咩流水響喎!都唔知邊度黎既!!!去到先知淨係得個燒
烤場....同埋一條河@@我地係果度食完野就冇野做LU~!!之後老師見到即刻話
帶我地去行山#*咁我見冇咩野做所以我就跟埋去LA!我地行左成個鐘牙~我地行
錯左幾次路先到==不過最後都去到^^我覺得今次行山好似去冒險咁牙!哈哈...
但係搞到自己成腳泥囉!不過算啦~下次唔好再去就得架啦!!!
唉~今日派左歷史同地理果份卷啦!!雖然我係合格..但係我覺得我自己考得唔好囉= =
不過算啦..今日我勁悶牙!!上堂果陣又同隔黎果D人冇野傾喎@@就黎悶到我爆炸架啦
放學之後同宜,明佢地去左百街買聽日去旅行D野!!點知去到就見到七姐佢地喎~宜見到
就拉左我去一邊#我地見到都冇講野牙!!我唔知點解覺得我地好似同佢地越黎越少講
野牙!令到我地之間既友誼越黎越遠LU~算啦!!我都估到架啦!話晒都係一班中三..一班
中一#始終都係......唔講你都知架啦!!唉~
今日好黑仔牙.....唉~今日比個英文老師
同徐老師係度催我牙!佢地叫我參加咩補
習班喎=.=我勁唔想參加牙..佢又話要我
番!跟住本來今日都可以好平凡咁過架!!
點知到左過學果陣.......老師話調位喎!!
點知調左我去我最唔想坐既位牙@@最
緊要既係坐我附近既人係邊個丫嗎!!點
知前面係個kai既~!隔黎係個平時唔多
同佢講野既男仔,跟住個男仔後面係一
個我唔鐘意既女仔= =之後我後面冇人
坐..嘩!徐老師想悶死我咩...個個都係我
唔鐘意既人黎既......唉~聽日上堂冇人
同我傾計添#死得啦一定@@