今日我5點半起身溫歷史牙!!今朝勁唔想起身=.=但係都要起身溫書架!!!!之後我又係同謝一
齊番學,點知就比人嚇親#佢地就係黃雅祺同5+2囉!!晨早樓樓正D咁既野,成個人醒晒~~多
得佢唔少^^今日考試都算識既....唔係好難┤考完歷史之後點知徐老師叫我落去教員室度
搵佢!!我聽到就知咩事啦@@又係問我幾時改番條群囉~咁又比佢鬧左我個幾字..佢講完我
就同左王樂宜落去飲野LU~當無事發生過_哈哈!!!!放學之後陪王樂宜留係學校#我陪左佢
一個鐘就走左LA!番到屋企係度打機,打到唔知幾點徐老師打比我牙媽,又唔知同佢講左D咩
唉~又係叫我改群啦一定...咩佢咁煩架~好憎佢牙@@今日紅社有人生日牙!係度同佢講聲
生日快樂啦!!又大一歲啦你^^『友誼永固』
 |