今日終於都冇落雨啦!!^^
不過今日上D堂勁悶牙~
中文堂作文牙@@
諗番起D唔開心既野添.........
到左MATHS,廖老師發脾氣=.=
叫我地自己自修^^哈哈
番到屋企之後就打下機___
今日就係咁啦!
P.S我今日見你好似好左好多咁喎!!不過我要同你反MSN先知你開心番未....> <
今日又落雨啦!!我最憎就係落雨架啦.....
上PE堂果陣好悶牙!第一次上PE咁悶架=.=
英文堂係我訓覺既最好時間牙^^哈哈
之後果幾堂都冇咩野發生LU~
P.S你記住開心D牙!!係我唔開心果陣,你點叫我開心D架~你唔記得左啦??
今日我11點就起左身LU~
之後同埋我牙姨牙婆班人出左大埔食齋............
食完同左我兩個表姐出沙田,本來諗住去睇戲既!!
點知諗諗下去係唔去LU!!
食左許留山^^
THEN番大中買game碟︾
買完就番左屋企打機LA!!
今日就係咁啦~
今日十點幾就起左身LU~
起左身就係度反電腦啦!
反左都幾耐...起碼都有四個鐘> <
同祺反MSN^^
之後4點度就出左沙田LA!!
出到去睇左獨家試愛同死神再3來了牙!
都幾好睇.........
睇完都十點啦!!
跟住同FD行左陣食埋野就搭車番左屋企LU!
P.S死神再3來了D人死得好恐怖牙..下下都爆頭><
今日都算黑仔.......
出門口先落大雨牙!!!
今日D堂爆悶> <想死咁制~
到左Lunch....我地成班人一齊落去飲野啦!!
點知......其中一個跌左野> <
仲要比D男仔見到喎!!!唉~
希望佢下次唔好再跌啦╴