今日班際比賽牙~
其實我都知道C班一定贏梗架啦~
我諗住盡力去比賽試下贏唔贏到架嘛
點知我地班D男仔唔知係咪冇食飯....
佢地差唔多次次都包尾牙@@
而我地女仔都幾好既~
未拎過第四..全部都係頭三名^^
到我拉果陣A班已經快過我地30米度....
跟住我用盡全力拉啦!!
點知我交比人拉果陣...我竟然追到1A牙~
仲快過佢地20米添牙#哈哈
不過到明拉果陣就比人追番LU~
拎左個第三牙我地!!!
有少少唔開心添..唔係第一><
比完賽果陣,個個都話明拉得慢.....
搞到輸左個比賽~
可能佢聽到SO好似有少少唔HAPPY~
不過算啦~我都見到佢真係有盡過力拉架!
希望佢唔好因為依件事唔開心LA*
我地比完賽之後食LUNCH...
唔係好想食~食左幾少少就冇食LU~!
可能輸左唔開心掛....
好快就放學啦!!去睇七姐打波....
佢都打得幾好丫!!哈哈
P.S七姐恭喜你地贏左...我都話你既努力唔會白費架啦!^^應成過你既野我做唔到添..拎唔到第一><
今日好熱牙!!熱到我想死咁制......
CHI:係咁做功課....好忙@@
歷史:唔記得左做過D咩#
RES:睇片...不過搞左半堂先睇到!!
地理:好快就落堂LU~好似冇上過咁=.=
ERS:上左成堂都唔知佢講咩...淨係知要小測姐><
MTS:又係做小測牙~全部都唔識做添*死得啦今次~!
之後就放學LA~SO HAPPY#
P.S聽日就比賽啦!!我一定會盡全力拎個第一番黎架~你都係牙..知唔知牙#
今日比牙媽嘈醒左牙!!
跟住我冇理到佢...繼續訓^^
THEN我訓多兩個鐘就身啦~
之後反左一陣電腦就出左街LU~
出左大中同我牙叔姑媽飲茶><
點知飲飲下..無啦啦有個親戚走左出黎喎~
其實我同我表姐係唔認得佢架!!
點知佢地傾傾下係咁搞我同我表姐個頭牙~
我同我表姐勁想打佢囉~佢都癡線架!
又唔係同佢好熟喎....
我下次見到佢要掉頭走啦!!
我地飲左兩個幾鐘牙~!
飲完行左一陣街#
我買左個袋......
買完就番左屋企LA~
今日好似冇咩野發生.....
I.S:黎左個代課老師牙~都嘛嘛地令仔既...
不過佢寫D字好樣衰囉~好難睇><
中文:又黎左個代課老師啦~不過係女仔!佢都教得幾好丫^^
ENG:又係好似平時一樣咁悶.......
MAT:係度做W.S@@唔識做牙!!
跟住過埋閱讀就放學啦~
P.S依幾個禮拜都要做值日生><仲要日日都良好喎~癡線架!
今日好熱牙~~熱到我地成班好似隻狗咁!!
我地今日又要上PE牙!!
今日拉到好攰牙!!
上英ENG係度發夢..唔知遊左去邊@@
THEN上美術堂...我落左去五分鐘都冇就走左LA!!
我要去拜山=.=SO早退#
我地去到果陣,我差D上想暈牙!!
熱到我死咁制><
如果唔係我牙婆一定要我去既話我一定會唔會去架!
我地拜到2點幾就走左LU~
PS你仲有冇嬲我??