今日比我表妹打電話黎嘈醒左牙!!我未訓完架嗎..
都唔知點解佢識打我電話架!!=.=佢得三歲之麻..
無理由識打電話比我架??
起身之後就同左屋企人出左街LU~
去左食野.......
THEN去大中行下街!!!
最後就番左屋企LA!!!
今日我照常咁番學.....本來都冇咩野!!
但係一上到課室就勁頭暈囉!!!
之後上堂我都係度訓覺..冇上堂^^
老師知我病冇理我牙~勁開心囉!!
到左上週會...勁爆悶牙!!好彩我都有訓左一訓姐!
如果唔係死得啦一定=.=放學番到屋企...
又訓過!哈哈#唉~都唔知點解我個病咁耐都唔好番既..
好辛苦牙!
今日我又冇番學啦!!!仲發緊燒.....
訓到點幾先起身!!之後同左牙媽出街食野~
食完去左睇醫生><本來我話唔睇架!但係我牙媽死都要我去..
咁我就去左啦!!醫生話我仲有少少燒喎~又比左勁多藥我食@@
番到屋黎企又訓過...訓到8點先起身牙我!!
之後冇咩野發生LU~
今日我都係六點幾起左身LU~番到學校又開始覺得頭暈..
咁我咪死頂囉!!頂到食完晏就頂唔信啦!!之後番左屋企~!
番到屋企兩點幾度啦><跟住就食藥訓覺LU!!!
我諗我聽日都番唔到架啦!!又家我仲發燒添牙!!
唉~好辛苦牙我....
今日我6:35就起左身啦~
點知我姑媽話我仲發緊燒喎...
死都唔比我番學!咁到左晏就出左去睇醫生lu~
睇完就番左屋企訓覺啦!!
之後都冇咩特別野..so冇咩野打~