今日我都冇做過D咩黎~出左大元幫我牙媽正少少野!!
之後就番左屋企LU!!番到屋企就訓覺...好頭暈牙我!!!
好似發燒@@唉~聽日就要番學啦!!未做晒D功課添~
死得啦一定......
都是你 - 光良 誰 改變了我的世界 沒有方向 沒有日夜 我看著天 這一刻在想你 是否會對我一樣 思念 *你曾說 我們有一個夢 等到那天 我們來實現 我望著天 在心中默默念 下一秒 你出現在眼前 想念的心 裝滿的都是你 我的鋼琴 彈奏的都是你 我的日記 寫滿的都是你的名 才發現 又另一個黎明 * repeat (這是我 對你愛的累積)
今日我成點幾先起身牙~勁眼訓.......
今日我都冇做過D咩!!成日係屋企#做
左一陣功課!!就訓覺LU!!一訓就訓到8
點幾啦!唔知點解一訓醒就勁頭暈牙我!
屋企又冇藥食@@唉~其實我今日都算
幾唔開心架!!發生左D事.....
今日晨早就出左去LU~我約左宜果D人出黎做功課!!
其實都幾悶牙!!令到我覺得好孤單!!~~諗起佢~唉!!
@@我地做到12點幾就唔做LA!!!食完野諗住去打波
既.....既知佢話冇位喎!咁我地咪唔打囉~之後就各自
番屋企LU!!番到屋企..冇野做!!最好就訓陣先~!哈哈
^^今日就係咁啦!!
今日我12點起身~反左一陣電腦...跟住就出街睇戲LU~講到睇戲=.=唔好提啦!
勁爆悶~睇到一半就同七姐反SMS LA~哈哈!搵佢解悶真係好.....原來恩今日都
係睇LEE套戲喎~佢都話悶牙...我睇完戲就去左太和打波LU~我地打到8點就走
左啦~今日淨係記得咁多咋!!!都算多啦..嘻嘻
今日我9點鐘就起左身出街食野LA~~我要帶我表妹番我屋企=.=因冇人睇住佢@@
我帶左佢番屋企之後就同我表姐睇戲LU~都幾好笑既...我地睇完之後就要番屋企睇
住我表妹啦!!佢淨係鐘意同我反架咋~次次見親佢佢都會痴住我...好煩#唉~佢仲要
今晚11點幾先走得添~我實死得啦一定!!