今日我派左中文卷啦!!不過都岩岩好合格~好彩姐....哈哈
今日我又見到佢啦!!唉~我今日見佢都幾開心....但係我見
到佢就......唔好講LA!!!放學之後做過D咩就唔記左LU~
今日我照常咁番學~今日都冇咩特別事既......係比人收左部電話
姐=.=不過都拎番^^今日maths果份卷合格喎!我睇到份卷果陣
呆左牙!唉~最衰英文唔合格啦!!不過我都估到架啦......今日
派埋科學卷@@我都估到自己會合格!但係估唔到會咁低分#好失
敗牙_聽日派中文卷牙~死得啦一定!!
今日我十一點幾就比我牙媽叫醒左啦~真係慘牙!放假都要人咁早起身@@
癡線架#我同佢同埋我姑媽出左深水埗行街=.=買左勁多野囉!!唉~行到我
勁攰....之後我地因為攰得制真接係深水埗搭的士番屋企^^哈哈!之後做過
D咩就唔記得左LU~不過都講得七七八八啦#
今日11點起左身之後沖完涼就番左我表姐條村度LU~本來我都唔想番架!!比
牙爸迫.....佢一定要我番到食盤菜=.=我年年都食架啦!食到我厭晒@@食食
下同七姐傾左一陣電話~哈哈!之後同左我表姐果D出左MK行街^^我地成3點
先出去牙!去到都成4點LU!!去左朗豪坊同百老匯行#我地行到6點幾就走左LA!
跟住左去左大埔買杉*買完就番左屋企LU~
今日冇早到起身溫書牙@@因為我太眼訓啦~起唔到身=.=今日我都唔記得自己做
過d咩LU~不過今日份卷都算容易既...都識識地^^不過都唔會合格架啦!!!點知放
左學之後又比徐老師話我啦~唉!番到屋企訓左陣就同左牙媽出街食野LA~之後我
就唔記得左啦!!!