今日我又係早左起身打日記..本來唔想打架不過又要沖涼喎@@咁咪打埋先
囉~我今日訓得四個半鐘咋!!個人好似唔係自己咁架><今日都冇咩特別野
發生過...應該係話我唔記得左#嘻嘻..我淨係記得一樣野姐~!!就係到左夜
晚12點幾果陣,照常有一班男仔黎玩喎!!佢地年年都會同我地玩架!!佢27
號愚日都有黎反架..點知反反下~我地話佢好似側田喎^^佢又係包住個頭
戴住頂帽...跟住我地講講下就話側田成日戴帽唔知係咪....之後佢就無啦啦
講!!我牙哥個頭唔係咩架....咁樣我地就知到左佢係側田個細佬啦~哈哈!
 |