|
|
2006 年 7 月 5 日 星期三 
綵排表演!!!!!!
今日同昨天一樣咁悶!
不過,今日考完英文科同數學科嘅全港性系統評估!
但係明天要綵排表演呀!!
因為7/7要全校一齊表演......
好慘呀~
|
| 發表時間:2006-07-05 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 4 日 星期二 
好煩呀~~
好悶呀~
唔知點解今日好次星期日咁?
今日要考中文科全港性系統評估呀!
明天重要考英文同數學科全港性系統評估呀!
好煩呀~~ =.=" |
| 發表時間:2006-07-04 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 3 日 星期一 
比XMiss罵
今日真係好多野講呀!
等我講曬比你地知啦!^.^
*今蕉,返到學校就落大雨,
10:00 a.m.係咁練古爭同口風琴,
已經練到好累!重要去跳繩 Wo!
又比XMiss罵,之後我就係咁講佢D哀野囉!!!!
又話佢賤,又話佢扮哂好人......* |
| 發表時間:2006-07-03 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|