|
|
2007 年 1 月 11 日 星期四 
好開心呀!
今日好開心呀!
because重有1Day就考完試啦!!
今日去左小學探老師呀,
傾到唔停得口添!
唔知下個禮拜返學會做 D 嘜呢?
~完~
|
| 發表時間:2007-01-11 05:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 10 日 星期三 
/≧ω≦\
好 野 ~
1 日、2 日 ,
重 有 2 日 就 考 完 試 啦 !
好 開 心 呀 ! !
可 以 成 日 煲 電 話 粥 啦 ~
~ The And ~ |
| 發表時間:2007-01-10 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 9 日 星期二 
真係唔想溫書呀~
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 37 | »
|