|
|
2007 年 11 月 17 日 星期六 
Happy
哈哈~
我今日同豬豬一齊去行街街!
^^.....我同佢都買左3件衫
我就買多左一條bell啦一條裙啦同一對鞋.....
><"我個350蚊超快就用晒啦
之後,我地唔洗1個鐘就將D錢用得7788~
= =然後,我地買左少少野食,
一路行一路食...
跟住就去睇耳環~
睇左勁耐 ! !
都買唔到我仲2既- -
so就走左啦~
豬豬話唔想咁快番屋企
所以去左我屋企
我個fd又要拍貓貓狗狗既片
佢地又去我屋企
咁我同豬豬幫手啦~
整到6:00豬豬就走左啦
之後整到9:15我個fd先走呀!
勁累呀我.......T^T
|
| 發表時間:2007-11-17 10:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 6 日 星期二 
其待ING...
唉~
我覺得依個禮拜過得好慢呀!
點解呢?
媽咪呀~
我想快d到月尾呀......
如果可以快d到12月就好啦。
因為12月有兩個禮拜假期=]
聖誕節可以同d fd玩~
今年我約左d fd去海洋公園!
哈哈...雖然去過海洋公園好多次,
但係同d fd去我會覺得Happy d!!
仲有呀~
聖誕節有得收禮物=]
有禮物收個人都會開心d~
唔知去唔去探老師呢?
如果去既話就可以出街街!
成個假期喺屋企到好悶加麻!
所以我想係咁出街街~
喂~得閑就留言啦...... |
| 發表時間:2007-11-06 08:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 1 日 星期六 
Happy=]
聽日就係我嘅生日啦~
好開心呀^^
不過後日就番學啦= =
我覺得個暑假真係過得好快><"
happy birthday to me !! |
| 發表時間:2007-09-01 12:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 37 | »
|