|
|
2007 年 2 月 22 日 星期四 
檔案伺服器出現問題
2007 年 2 月 19 日 星期一 
新年快樂~
新年快樂~
我喺昨日去左我亞婆到"豆"利是呀!
靜係年初一都"豆"左咁多利是,
咁....今年咪...哈哈! ! ! ! ! !
你地有冇睇到上面有個拼圖?
試下玩啦 ! ! 原圖係咁↓

|
| 發表時間:2007-02-19 11:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 14 日 星期三 
情人節
Hi ! ^.^
快樂呀!
你地有冇收到朱古力呢?
我靜係收到2粒~
2粒都係Girl送比我!!
你地呢??
留言啦!! |
| 發表時間:2007-02-14 07:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 37 | »
|