|
|
2007 年 2 月 1 日 星期四 
開心~
哈哈哈......
好野,
重有兩個禮拜就新年啦!!
我希望今年可以"豆"多D利是~
你地又想點呢?
快D留言啦!!!!!

|
| 發表時間:2007-02-01 07:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 29 日 星期一 
好Happy呀!
2007 年 1 月 26 日 星期五 
好好玩呀!!!
Yesterday我學校嘅綜藝晚會好晶彩呀!!!!!
本生我好緊張架,
不過表演完我就輕鬆哂!
表演節目好晶彩架,
D校友嘅表演好好睇,
又唱歌又跳舞。
真係唔舍得!!!!!! |
| 發表時間:2007-01-26 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 37 | »
|