|
|
2007 年 2 月 13 日 星期二 
好野!!
今 日 好 Happy 呀!
Because 重 有 2 Day 放 假 啦 ~
15/2 就 係 聯 歡!^.^
個 日 唔 知 會 做 啲 咩 呢 ?
bye~
|
| 發表時間:2007-02-13 06:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 6 日 星期二 
無聊!
今日無嘜野好寫呀!!!!
嗯~都唔知做嘜野,個生日鐘shot左!!!!
好悶呀~~救下我啦!!! |
| 發表時間:2007-02-06 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 4 日 星期日 
好野~

重有11日就放年假啦!!
好想快D到個日呀~
15/2就係春節聯歡,
你地有冇呀??
留言啦!!! |
| 發表時間:2007-02-04 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 37 | »
|