|
|
2008 年 2 月 12 日 星期二 
踩冰~踩冰~
哈哈~
今日同呀豬•臭聰去左踩冰. . . . .
呵呵`
真係好好笑~
我地一去到九龍塘又一城~
好開心咁入去. . . .
一踏`呀豬超好笑!
係咁講[我好嚇呀~我嚇跌呀!]
點知過左一陣. . . . .
佢跌左落地=]
跌果野超型喎~
佢向後傾
然後patpat落地
叫左一聲
型爆!!!!!
總共跌左5次~
佢話呀~
[佢個patpat超痛]
踩完冰去左食野然後去MK
你估下我地去MK做咩野?!
我地去. . . . . . . . . . .買bar呀~
哈哈~
講笑咋~其實我地去映貼紙相姐. . . .
講起映貼紙相就好笑啦!
臭聰係咁比我地推去做主角~
笑到爆咀!
講住咁多先. . . .
|
| 發表時間:2008-02-12 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 6 日 星期三 
哇..哇..哇..
哇哇哇~
今個假期好多街街去呀!
7號至9號去豆"利是"
9號下午就同民記d fd去踩冰~
10號去濕地當更....
11號探老師`呵呵.....
12號就同呀豬•臭聰去踩冰
17號就去民記總部上小鼓班......
唔知仲有邊日可以出街呢?!
超想出街•爆想出街
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇
鍾意左聽' 鍾無艷 '...........
謝安琪 - 鍾無艷
主唱:謝安琪
作曲:Christopher Chak
填詞:林夕
編曲:陳珀
監製:梁榮駿
歌詞
其實我怕你總誇獎高估我堅忍
其實更怕你只懂得欣賞我品行
無人及我用字絕重拾了你信心
無人問我可甘心演這偉大化身
其實我想間中崩潰脆弱如戀人
誰在你兩臂中低得不需要身份
*無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你
明示不想失去絕世好友
沒有得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 卻不配愛下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 也是快樂著唏噓
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對
其實我怕你的好感基於我修養
其實最怕你的私心虧准我體諒
無人問我寂寞像投何處去養傷
原來是我的心境高到變為偶像
誰情願照耀著別人就如月亮
為奴婢為你備飯奉茶是殘忍真相
REPEAT*
讓我決定我的快樂
那須得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 無須裝說下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 卻沒法撞入堡壘
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對
你的她怎允許 結伴觀賞雪的淚
永不開封的汽水 讓我抱在懷內吻下去
|
| 發表時間:2008-02-06 01:14 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 31 日 星期四 
唔想留低......
唉~
唔想再留係family`
E+個family都唔似之前個family咁和諧...
好似一盤散沙呀
仲有呀
我好似比人梳忽咁...
有時小息,
豬豬一去左當值就冇人采我
搞到我好"姑"獨囉~
留係到都冇用
我走啦 |
| 發表時間:2008-01-31 06:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 37 | »
|