I ♥ Bunny King`

cindy9492
暱稱: ♥ 林欣`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
超正!!
2009-08-28
sor`
統測成績`
hApPy`
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 88
今日人氣: 0
累積人氣: 5080
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
mY dOllY`♥♥♥
2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天
 
 
踩冰~踩冰~

哈哈~

今日同呀豬•臭聰去左踩冰. . . . .

呵呵`

真係好好笑~

我地一去到九龍塘又一城~

好開心咁入去. . . .

一踏`呀豬超好笑!

係咁講[我好嚇呀~我嚇跌呀!]

點知過左一陣. . . . .

佢跌左落地=]

跌果野超型喎~

佢向後傾

然後patpat落地

叫左一聲

型爆!!!!!

總共跌左5次~

佢話呀~

[佢個patpat超痛]

踩完冰去左食野然後去MK

你估下我地去MK做咩野?!

我地去. . . . . . . . . . .買bar呀~

哈哈~

講笑咋~其實我地去映貼紙相姐. . . .

講起映貼紙相就好笑啦!

臭聰係咁比我地推去做主角~

笑到爆咀!

講住咁多先. . . .

發表時間:2008-02-12 07:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天
 
 
哇..哇..哇..

哇哇哇~

今個假期好多街街去呀!

7號至9號去豆"利是"

9號下午就同民記d fd去踩冰~

10號去濕地當更....

11號探老師`呵呵.....

12號就同呀豬•臭聰去踩冰

17號就去民記總部上小鼓班......

唔知仲有邊日可以出街呢?!

超想出街•爆想出街

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇

鍾意左聽' 鍾無艷 '...........

謝安琪 - 鍾無艷

主唱:謝安琪
作曲:Christopher Chak
填詞:林夕
編曲:陳珀
監製:梁榮駿

歌詞

其實我怕你總誇獎高估我堅忍
其實更怕你只懂得欣賞我品行
無人及我用字絕重拾了你信心
無人問我可甘心演這偉大化身
其實我想間中崩潰脆弱如戀人
誰在你兩臂中低得不需要身份

*無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你
明示不想失去絕世好友

沒有得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 卻不配愛下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 也是快樂著唏噓
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對

其實我怕你的好感基於我修養
其實最怕你的私心虧准我體諒
無人問我寂寞像投何處去養傷
原來是我的心境高到變為偶像
誰情願照耀著別人就如月亮
為奴婢為你備飯奉茶是殘忍真相

REPEAT*

讓我決定我的快樂
那須得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 無須裝說下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 卻沒法撞入堡壘
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對

你的她怎允許 結伴觀賞雪的淚
永不開封的汽水 讓我抱在懷內吻下去

 

發表時間:2008-02-06 01:14 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天
 
 
唔想留低......

唉~

唔想再留係family`

E+個family都唔似之前個family咁和諧...

好似一盤散沙呀

仲有呀

我好似比人梳忽咁...

有時小息,

豬豬一去左當值就冇人采我

搞到我好"姑"獨囉~

留係到都冇用

我走啦

發表時間:2008-01-31 06:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]