I ♥ Bunny King`

cindy9492
暱稱: ♥ 林欣`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
超正!!
2009-08-28
sor`
統測成績`
hApPy`
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 88
今日人氣: 2
累積人氣: 5071
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
mY dOllY`♥♥♥
2007 年 12 月 23 日  星期日   陰天
 
 
哈哈~

哈哈~

今日同西西&楊兒去左海洋公園呀 !

我地朝早8:00約左係上水火車站到等

因為我地驚個邊好多人`

但係今日既天氣唔係咁好~

所以搭火車果陣我地係咁講"一定要好天呀...."

好彩!!去到都叫做見到個太陽~

=.="我地以為係最早到果班人啦~

點知......原來已經有好多好多人啦\

最搞笑既係,

一開閘D人係衝去搭覽車~

D人係到跑,我地又跟住跑!

西西係跑得最快既一個~

我同楊兒都甩褲 __

幾經辛苦我地先上到覽車呀`

我地一上到山就去玩摩天輪(西西話要玩)

去到果到我地係第一個到

係到轉左幾個圈,

見到M記上面有個聖誕老人!

好得意架~

玩完摩天輪,

我地就去左玩"千秋"(楊兒話要玩)

又係喺到轉轉下...

不過係吊起你黎轉~

玩完"千秋",

我就話去玩過山車!

個feeling都ok

then,

去玩飛鷹

都ok啦!

原本想去玩滑浪飛船架~

but好多人

so冇玩

哇!

越礦飛車呀  太空摩天輪呀  跳樓機呀

果D唔敢玩!

我驚驚呀T^T

之後就落左山玩

去左環球聖誕村

D小丑好gag架

有個係到玩西西~

好好笑.....

我地一直玩到4:30p.m

諗住搭覽車走人啦~

點知勁多人!

咪去左山上既門口搭巴士lo

唉~又係多人wo

都算啦~

但係D大陸喱係打尖

勁唔鋸 lo

落到去就搭左巴士走人....

><"超攰呀~

我映左相

比你地see下啦~

發表時間:2007-12-28 01:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天
 
 
Badday! 感動

唉~今日係我既badday呀~

Bobby係1,2堂(Eng)寫....到左16歲第一件事會做咩啦~

Then,牛展就係到講"要睇你(Bobby)同林欣妍個婚禮!"

之後我都當冇是啦~

朝早仲好地地架!

但係到左lunch之後個堂(普通話)

跟住老師叫學號讀課文啦!

佢叫左林偉星啦~

佢講完就叫左Bobby,

bobby講完就叫左我.........

全班係到起哄wo~

跟住陳曉華係到搭爹話

"你地唔好已為我唔知呀!全校老師都知咩事呀!"

講完之後仲衰!

成班係到講......"嘩,原來全校老師都知你同Bobby D野呀!哈哈"

Then,Bobby仲係咁話"林欣妍織過條底褲&頸巾比我架!"

都冇事既個時~

但係到左小息,

唔知林偉星or張兆成講左件事比楊志豪聽~

跟住楊志豪同我講"嘩!原來........"

Then我就喊lo!!

唉`越僧D姓張既人!

-------------------------------------------------

蝦碌事件:

李萬璣係普通話堂冇帶書

就去左同梁棋峰坐~

比老師叫佢讀書啦~

咁我地個行多左張櫈啦~

跟住佢指住張空櫈(用普通話)話"他生病了~"

But佢講歪左!(用普通話)講左"他性病了!"

我覺得好好笑呀~

唔知你又覺得點呢?!

發表時間:2007-12-03 07:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2007 年 11 月 26 日  星期一   晴天
 
 
2007-11-26

唉~

好煩呀!

d人成日講人地d衰野......

尤其是d姣西呀~

唔夠人串就番屋企啦!

串人矮呀??你自己好高咩??

高唔一定係好架!!!!!!

樣又唔夠Ronnie比~

又扮Q咁放d相係自己個blog到.......

比人串又唔知邊個就係咁賴人!

你收啦~

發表時間:2007-11-26 08:14 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]