|
|
2007 年 12 月 23 日 星期日 
哈哈~
哈哈~
今日同西西&楊兒去左海洋公園呀 !
我地朝早8:00約左係上水火車站到等
因為我地驚個邊好多人`
但係今日既天氣唔係咁好~
所以搭火車果陣我地係咁講"一定要好天呀...."
好彩!!去到都叫做見到個太陽~
=.="我地以為係最早到果班人啦~
點知......原來已經有好多好多人啦\
最搞笑既係,
一開閘D人係衝去搭覽車~
D人係到跑,我地又跟住跑!
西西係跑得最快既一個~
我同楊兒都甩褲 __
幾經辛苦我地先上到覽車呀`
我地一上到山就去玩摩天輪(西西話要玩)
去到果到我地係第一個到
係到轉左幾個圈,
見到M記上面有個聖誕老人!
好得意架~
玩完摩天輪,
我地就去左玩"千秋"(楊兒話要玩)
又係喺到轉轉下...
不過係吊起你黎轉~
玩完"千秋",
我就話去玩過山車!
個feeling都ok
then,
去玩飛鷹
都ok啦!
原本想去玩滑浪飛船架~
but好多人
so冇玩
哇!
越礦飛車呀 太空摩天輪呀 跳樓機呀
果D唔敢玩!
我驚驚呀T^T
之後就落左山玩
去左環球聖誕村
D小丑好gag架
有個係到玩西西~
好好笑.....
我地一直玩到4:30p.m
諗住搭覽車走人啦~
點知勁多人!
咪去左山上既門口搭巴士lo
唉~又係多人wo
都算啦~
但係D大陸喱係打尖
勁唔鋸 lo
落到去就搭左巴士走人....
><"超攰呀~
我映左相
比你地see下啦~
|
| 發表時間:2007-12-28 01:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 3 日 星期一 
Badday! 
唉~今日係我既badday呀~
Bobby係1,2堂(Eng)寫....到左16歲第一件事會做咩啦~
Then,牛展就係到講"要睇你(Bobby)同林欣妍個婚禮!"
之後我都當冇是啦~
朝早仲好地地架!
但係到左lunch之後個堂(普通話)
跟住老師叫學號讀課文啦!
佢叫左林偉星啦~
佢講完就叫左Bobby,
bobby講完就叫左我.........
全班係到起哄wo~
跟住陳曉華係到搭爹話
"你地唔好已為我唔知呀!全校老師都知咩事呀!"
講完之後仲衰!
成班係到講......"嘩,原來全校老師都知你同Bobby D野呀!哈哈"
Then,Bobby仲係咁話"林欣妍織過條底褲&頸巾比我架!"
都冇事既個時~
但係到左小息,
唔知林偉星or張兆成講左件事比楊志豪聽~
跟住楊志豪同我講"嘩!原來........"
Then我就喊lo!!
唉`越僧D姓張既人!
-------------------------------------------------
蝦碌事件:
李萬璣係普通話堂冇帶書
就去左同梁棋峰坐~
比老師叫佢讀書啦~
咁我地個行多左張櫈啦~
跟住佢指住張空櫈(用普通話)話"他生病了~"
But佢講歪左!(用普通話)講左"他性病了!"
我覺得好好笑呀~
唔知你又覺得點呢?! |
| 發表時間:2007-12-03 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 26 日 星期一 
2007-11-26
唉~
好煩呀!
d人成日講人地d衰野......
尤其是d姣西呀~
唔夠人串就番屋企啦!
串人矮呀??你自己好高咩??
高唔一定係好架!!!!!!
樣又唔夠Ronnie比~
又扮Q咁放d相係自己個blog到.......
比人串又唔知邊個就係咁賴人!
你收啦~ |
| 發表時間:2007-11-26 08:14 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 37 | »
|