|
|
2007 年 3 月 20 日 星期二 
^.^
好開心呀!
我有隻貓叫DoDo,
佢生左4隻貓仔,
3隻黑色,1隻黃色架!
佢地好鬼可愛架~
等我映D相比你地睇啦!!!!!
|
| 發表時間:2007-03-20 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 16 日 星期五 
Hi~
Hi~
Today is very boring!!
Because我地班爆發小型流感!
要帶口罩帶到全班返齊10日!!
T.T |
| 發表時間:2007-03-16 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 8 日 星期四 
無聊~
今日好無聊呀 ! !
都唔知點解 ,
我今日好累呀 ,
都唔知係咪返風凍左 !
唔講啦!BYE~ |
| 發表時間:2007-03-08 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 37 | »
|