|
|
2008 年 4 月 22 日 星期二 
yO`
哈哈~
超開心!
琴日我比成績表呀媽睇
佢竟然唔罵我喎!
超好~
唔知做咩?
佢e排冇乜點發火
-------------------------------------------------------------------
立誓唔再爆粗! ! ! ! !
|
| 發表時間:2008-04-22 05:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 19 日 星期六 
校慶`
哈哈~
琴日校慶!!
唔講蕉早啦~
好無聊呀!
講講夜晚既晚會先!
唉~原來我地古箏係第三組表演呀!!
不過好彩係黃倩彤前面
呵呵`
黃倩彤一唱歌就比人笑喇~
佢好似走左2次聲呀
全場笑爆咀
仲有1d果個[我一見你就笑]
真係超好笑架!!!! |
| 發表時間:2008-04-19 10:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 17 日 星期四 
好番lu~
哈哈~
好番dd1喇!!
><"今日係校慶既彩排...
哈哈
我地古箏柒爆
我地背唔晒d譜
彩排個陣彈彈下甩左
超樣衰lo
個個都以為我地彈完...
超無奈
o晒咀
跟住拿拿林走人
唉~
練到5:30先走 |
| 發表時間:2008-04-17 07:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 37 | »
|