|
|
2008 年 6 月 19 日 星期四 
悶`
2008 年 6 月 4 日 星期三 
大雨`
哇哇`
琴日好大雨呀~
成隻襪濕左- -
唉>3
我呀爸整親隻腳呀!
唔知點整親既呢?!
好悶呀...
有咩做呀!
好...
去溫書喇~ |
| 發表時間:2008-06-04 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 29 日 星期四 
超開心
哈哈~
我e排好開心呀!
嗯,,,
琴日我問呀媽,
可唔可以同呀朱佢地出街玩!
佢就話唔好~之後叫我問呀爸~~
點知呀爸話好!
唉~不過佢唔比我去晚街lo!
so淨係可以同佢地打波,唱k
不過已經好好喇!
kaka
------------------------------------------------------
考試喇!
比心機~
要考好d呀! |
| 發表時間:2008-05-29 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 37 | »
|