|
|
2008 年 7 月 11 日 星期五 
鬆晒~
放暑假 lu~
kaka...
今次考試成績都過得去!
上學期全級第117名
下學期全級第99名
都有進步啦....
呵呵~
我終於拎到個銀包喇
超開心=]
呀媽話7月買銀包,
8月比我整頭髮呀~
哈哈...
呀媽真係錫我>3
|
| 發表時間:2008-07-11 12:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 10 日 星期四 
其待iNg...
呵呵
好想快d到聽日呀~
聽日就係派成績表既大日子喇!!
好想快d知我有冇全級100名內呀~~
哈哈...
考得好既話,
呀媽會送個有牌子既銀包比我呀...
開心=] |
| 發表時間:2008-07-10 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 5 日 星期六 
@@
哇哇哇~
好耐冇打blog lu
哈哈!
就等我係到講講我今次考試既成績啦~
睇住喇.....
中文:閱讀:43.5/100 寫作:56.5/100 聆聽:6/20
英文:閱讀:37/100 寫作:52/100
聆聽:90/100 說話:10.5/20
Maths:55/100
I.S:73/100
I.H:51/100
佛學:55/100
中史:37.5/100
電腦:25/50
P.T.H:48/70
哈哈~
D成績都ok啦~~
-----------------------------------------------
比d好好笑既野你地cc...


隻貓貓食隻狗d奶奶!! |
| 發表時間:2008-07-05 07:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 37 | »
|