|
|
2008 年 5 月 22 日 星期四 
大件事!!
今日,
發生左一d好神奇既事!
第一:
原來......
bObBy 中意 2D班第二行第二個架!!!!!
係唔係好amazing呢?!
唔好話比人聽呀!
我係唔係好衰呀?!
-------------------------------------------
第二:
黃倩彤發火,
非同小可!
今日佢係放學個時
冇啦啦去check留書
check到好多~
你地小心d喇!!!!
--------------------------------------
報告完畢~
|
| 發表時間:2008-05-22 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 17 日 星期六 
超憎呀! 
唉~
琴日超慘呀!
7點幾,呀媽先同我講要去同呀公食飯 lo~
唉~餃到我冇得玩電腦- -
仲要對住果個死舅父wo!
佢超煩lo~咩都管住晒~
連我點拎筷子都理!
超o咀....=口=
仲有,佢冇啦啦問我讀邊wo
話佢咁岩係粉嶺到做野
又話會係放學個陣係門口到大叫我個名wo
睇下我有冇做d越軌行為wo
都低低地既
超唔鋸lo
超想一野打落佢到呀~~~~ .\/. |
| 發表時間:2008-05-17 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 2 日 星期五 
悶`
好悶•好悶•好悶•好悶
唉唉唉~
我痴線喇!
呀媽唔比我出街~
我悶爆喇.....
------------------------------------------------
upload左d相~
去cc啦! |
| 發表時間:2008-05-02 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 37 | »
|