|
|
2007 年 3 月 5 日 星期一 
Hi~
2007 年 3 月 4 日 星期日 
^.<
       
今日我好開心呀!
It is because 今日可以拆利是^.^
嘆~我諗你地個個都拆晒D利是架啦!
我都唔知點解我D屋企人要農歷正月十五日先拆得。
今年我"豆"左一千蚊多D!
都幾滿足啦~ |
| 發表時間:2007-03-04 02:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 27 日 星期二 
Happy,happy!!
I was so happy to see that the 伺服器 is be good now ! !
Today I am so. . . , . . .happy~
I don't know how to say ,
I felt that today is running so fast .
^.^ |
| 發表時間:2007-02-27 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 37 | »
|