|
|
2007 年 1 月 23 日 星期二 
T.T

在1月25日,
我間學校"餃"綜藝晚會呀!
嘆~我要表演啦,
今次係表演古箏、英詩集誦。
又要站崗(交通安全隊),
不過今年係我係中學嘅第一次表演。
|
| 發表時間:2007-01-23 06:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 18 日 星期四 
好慘呀~help me , please!
2007 年 1 月 16 日 星期二 
Happy~ 
好Happy呀!
Because明天我間學校放假1日~
今晚可以玩通宵!
嗯 , 真好笑...
我個班竟然有個西施囉!
真係好好笑~
真係好靚女架!(相反詞)
~THE AND~ |
| 發表時間:2007-01-16 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 37 | »
|