我回來了;)
其實正確黎講係琴日下晝回來了
只是太累了
琴日一直訓到今朝9點半;)
回來才發現;前日既旅行同呢2日既camp都無點影相;(
其實無乜影相位咯就-c-
先講旅行
今年過得很很很開心;)
爐起得很快;
活動很開心
班會既活動亦很正;)

camp

最美好的是;我是橙組
我最愛橙了;)哈哈
一開始玩番ddgame咁先
跟住就諗組名;)
我地係永不推辭=)
"我地女仔係lady 男仔don't lazy 你地需要支持 我地永不推辭;)"
跟住luch出去買餸
第一次咁好笑-_-要買晒250蚊去-3-
呢d叫咩!?犯賤
結果我地買左249.9=)
haha
贏了;)
出發
轉左2程車
玩左2個game
夜晚煮飯;)
特別嗚謝塵;)我地既大廚!!
大家都餓了
夜晚2點先有得放;(
第日7點幾又醒了
食完早餐行山澗
青龍石澗
行完果刻真的哭了
是感動了;大家很努力的向著前面而行
感激大家的落力
辛苦了!!
I"ll keep it in my heart forever in my heart;)"
回憶是你我的;)
我地要聽魔鬼教練講既;)將呢d野帶番番學校
繼續支持大家,關心大家;)
我們是永不推遲;永遠支持;永不推辭的一team;)