CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

.........

2006 年 1 月 12 日  星期四

 

今日好支力..上堂成日都係到訓..放左學冇去練波..之後同可怡回家..先走

發表時間︰2006-01-12 05:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck