CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

=.=

2006 年 1 月 8 日  星期日

 

琴日訓得超唔好...都唔係訓得好多..夜晚家中太嘈啦..點會訓得好..><..最後一日假都唔俾我好好訓@@.
起身時以12點哦...放假冇12點我係唔會自動起身..起身後就走洗白白....之後玩左陣電腦..就做my d功課.
做完係家中睇cd睇成日..

發表時間︰2006-01-08 12:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck