=.=
2006 年 1 月 8 日 星期日
琴日訓得超唔好...都唔係訓得好多..夜晚家中太嘈啦..點會訓得好..><..最後一日假都唔俾我好好訓@@. 起身時以12點哦...放假冇12點我係唔會自動起身..起身後就走洗白白....之後玩左陣電腦..就做my d功課. 做完係家中睇cd睇成日..