CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

打波

2006 年 1 月 2 日  星期一

 

今日去左c子會打波..都唔會做咩..打波都慢幾拍.....唉

發表時間︰2006-01-02 08:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck