CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

打波

2005 年 12 月 19 日  星期一

 

今日上堂超悶...基商曾樂怡因為冇得坐...就坐左係我到訓..佢好鬼重..得佢訓...我完全係訓唔到哦><放左學去左新和里打波...之後阿糖佢地過到來...就話去c子會打波....去完c子會..就過景鋒....
之後送阿糖番家先走...'

ps:我講得出..一定做得到

發表時間︰2005-12-19 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck