打波
2005 年 12 月 19 日 星期一
今日上堂超悶...基商曾樂怡因為冇得坐...就坐左係我到訓..佢好鬼重..得佢訓...我完全係訓唔到哦><放左學去左新和里打波...之後阿糖佢地過到來...就話去c子會打波....去完c子會..就過景鋒.... 之後送阿糖番家先走...' ps:我講得出..一定做得到