CODE ::
打波
2005 年 12 月 16 日 星期五
放左學同杜子美去左打波...好好玩..
ps:手球就快比賽啦....但我地都唔係夾得好多,..都唔知點打><.
發表時間︰2005-12-16 07:17 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
42
|
43
| ... |
80
|
»
暱稱: ck