CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

打波

2005 年 12 月 16 日  星期五

 

放左學同杜子美去左打波...好好玩..

ps:手球就快比賽啦....但我地都唔係夾得好多,..都唔知點打><.

發表時間︰2005-12-16 07:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck