|
比賽 2005 年 12 月 18 日 星期日 |
|
|
今日2點打手球比賽..當然係譚記win啦..哇哈哈哈...打完比賽去左新和里打波...打到6點幾到..就過左景鋒打波..打左一場就走...去到輕鐵站見到阿糖佢地...之後就一起坐車...去到_中心落車同佢地行過去....之後就陪my阿糖回家先坐車走....
ps:隻腳好痛....腳低起左果水_..都唔時幾時先冇事...唉=.= |
| 發表時間︰2005-12-18 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 80 | » |