CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

比賽

2005 年 12 月 18 日  星期日

 

今日2點打手球比賽..當然係譚記win啦..哇哈哈哈...打完比賽去左新和里打波...打到6點幾到..就過左景鋒打波..打左一場就走...去到輕鐵站見到阿糖佢地...之後就一起坐車...去到_中心落車同佢地行過去....之後就陪my阿糖回家先坐車走....

ps:隻腳好痛....腳低起左果水_..都唔時幾時先冇事...唉=.=

發表時間︰2005-12-18 08:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck