CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

病左..

2005 年 12 月 7 日  星期三

 

 

 

早上..好唔舒服..沒有上學..就在家中訓...
傷風..好辛苦/.\



發表時間︰2005-12-07 04:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck