CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

..........

2005 年 12 月 6 日  星期二

 

今日早上阿sir同我講..你下一年都是在e班..你冇機會升上中4..之後又話我唔好上堂成日都訓啦..唔好咁懶..放學打波打得好屎...自己開始覺得我係唔係_合打波...冇信心..唔明點解可以打得咁屎.. :[

ps:是否應該開始讀書...認真想過...我真係好鍾意e間學校..係時候開始讀書啦..上堂唔訓啦:[


PS:覺得自己好無用..書又讀唔好...波又打得唔好...好唔開心..

發表時間︰2005-12-06 08:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck