CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

功課

2005 年 11 月 27 日  星期日

 

今日本身同張婷去青苗...不過佢打手球時..傷了..希望佢快d好吧
不過唔去都好....有好多功課未做哦><...要努力做功課..嗚

發表時間︰2005-11-27 02:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck