CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

足球比賽

2005 年 11 月 17 日  星期四

 

放左學同香腸佢地係到留堂...其實我不用留哦...扮下野..走去留姐..我同香腸..阿棟係咁講野..之後個miss到5點到先放我地..放左..我地就去看我地自己班比賽..d班踢到超kai...最後係2b win左..真係唔係好想佢win..><.
 

ps:死啦..好像病病地..辛苦辛苦...


2B:冠..2E:亞..2A:季

發表時間︰2005-11-18 07:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck