|
足球比賽 2005 年 11 月 17 日 星期四 |
|
|
放左學同香腸佢地係到留堂...其實我不用留哦...扮下野..走去留姐..我同香腸..阿棟係咁講野..之後個miss到5點到先放我地..放左..我地就去看我地自己班比賽..d班踢到超kai...最後係2b win左..真係唔係好想佢win..><.
ps:死啦..好像病病地..辛苦辛苦...
|
| 發表時間︰2005-11-18 07:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 80 | » |