CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

friendly

2005 年 11 月 9 日  星期三

 

放左學要去打friendly..佢地打緊時...我係個間學校見到我以前跑步的朋友哦...本來想過去找佢..不過看緊波..唔啦
今日打得好屎...要練多d呀...><之後打完...同張婷佢地去坐車..回家...放低d野..就落左去球場打波...落到去個場
冇咩人..真係好..可以靜靜咁打下波...打左一個鍾到就上去食飯哦...

發表時間︰2005-11-09 07:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck