CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

濕水雞

2005 年 10 月 26 日  星期三

 

頭果兩堂都是英文[有點想死]...上完一堂..之後阿sir俾五分鍾我地休息..本來都想訓哦..但又訓唔著.

[人就係咁..唔俾訓時..就訓得著..俾訓..就訓唔著..唉]小息..係課室同你講下野..玩下就好快過了

音樂堂..全班都好嘈...個阿sir點講都冇人聽..[有知覺得佢有點可憐]..我就同樂怡,好e係到講野..

佢地講左好多野俾我知[ccc]..好快就過左一堂啦[如果堂堂都係咁就好了...有時係到想如果我係f班就好了..聽佢地講

佢地班都好好玩..好多堂都可以訓...真是好哦T0T]之後果堂..阿sir唔係到..又可以玩啦..[哈哈]食午飯..今日都係好

難食..=.=..之後落去同d同學講下野玩下...坐坐下..無啦啦俾阿塋打個頭[痛]之後我咪捉_佢來打哦..[唔係點解..

就算人地打左我之後..我會去捉去..捉到佢..都會冇左果種心情去打]....上max....好眼訓..[食完飯都好想訓]

本身都好想聽下書哦..不過都係訓著左..隻阿sir又見到...就叫我起身啦=.-..起左身..我個頭i住..照訓..[我真係利害]

上下堂見到香腸佢地係出面望下望下...我又望下佢地哦....中文堂..唔係點解馬sir唔見左人...叫左個人來講野..

講應唔應該拍拖個d野..時間都ok過得快..放學又俾人留係課室..死人阿sir..留我地係到做max野=.-好在我做得快.

好快就可以走了..之後同好e去新和里找香腸佢地..去到見佢地買左好多野食..[好像開大食會咁]..食食下..香腸叫

我去同佢一起去淋條肥仔..找到..條肥仔係到話sorry呀..咪算哦..坐回去看人踼波..看了一會..雞豪見到兩個女仔.

佢走左過去啦..開頭以為佢過去講下野咁啦..之後佢飲左一d野之後去_個兩個女仔...笑死我..

過左一會..有一個女仔..過來捉雞豪...雞豪係咁跑..以為佢捉唔到佢啦..點知個女仔跑得好快..就係咁..雞豪就變左一

隻濕水雞...[哈哈]到6點就回家了

 

 

發表時間︰2005-10-26 07:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck