CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

練波

2005 年 10 月 28 日  星期五

 

今日係阿塋生日..係到同佢講聲生日快樂...第一堂係max..[第一堂都不用帶書..真好..]本來可以看報紙..但個阿sir話有人要看堂..要講書...講左一會..個看堂的老師走了..阿sir就俾我地看報紙...好快就過左一堂..之後係_學堂..成訓都好想訓..但又唔訓得..好可憐T0T..小息.同可怡佢係到講下野..玩下咁啦..之後要早小小去第二個課室..上基設..今堂要做工作紙..做好拿去俾miss看..出去俾miss看時..阿興係我前面..佢係到講"平反64'[因我地有個同學叫"長毛"]之後我開左miss個"咪"俾阿興講..佢超大聲講"平反64..笑死我...之後miss啤住我地..話要我地留堂..[不過最後都冇留]..我見做完野..就幫d同學做工作紙啦..我見樂怡去左出面做..咪走左過去同佢講野哦之後個阿sir超大聲話我地"要做回去做..唔好係到做.."串得佢=0=..午飯..偷偷地同朱珊..去wc..gel頭...之後回去食飯..好快咁食完..落去同香腸坐..坐坐下..見到雞豪..佢俾阿塋佢地打..打打下..雞豪掉爆左個可樂杯..佢旁邊坐個d件校服都濕..之後阿塋佢地都不停打..雞豪就掉個可樂杯去後面..佢地先唔打....佢地走左之後..雞豪好好嬲咁..個_家進重走my去拍佢一野..雞豪就打左佢一拳..佢好像好痛咁就走開左啦..[低佢死..]坐多一會..我就上去啦..打左鍾..出去等老師來..[要老師來了..先可以入課室]等等下..見到陳美詩走過..咪同佢玩哦...佢就冇啦啦打左我一野..打中左我肚臍..[痛死我]..我就同左阿sir講落左去坐..坐左成堂先上回去...最後個堂..老馬唔係到...成堂都可以玩..我就去左同可怡佢地講野...放學..去左練波....練到5點..去新和里踼波..踼到6點幾到走人哦

 

 

 

發表時間︰2005-10-29 09:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck