CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

練波

2005 年 11 月 1 日  星期二

 

放左學去左練波...好支力呀..不過好開心..好鍾意好累的感覺[因為之後都訓得好好..哈哈XD]
之後回到學校看人打波..見到家汶..我又問佢..個心幾時俾我T0T..之後7點到就走哦..

 

發表時間︰2005-11-01 09:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck