練波
2005 年 11 月 1 日 星期二
放左學去左練波...好支力呀..不過好開心..好鍾意好累的感覺[因為之後都訓得好好..哈哈XD] 之後回到學校看人打波..見到家汶..我又問佢..個心幾時俾我T0T..之後7點到就走哦..