|
測驗 2005 年 11 月 12 日 星期六 |
|
|
7點起左身..之後回學校測驗...中文好多識...英文識小小...max唔多識..好怕max唔夠30分..[唔夠30分要留堂一個星期]不過我星期一到星期五放學後都要野練...我看你點留我ccc....測驗時..同豬紅係到玩..好在冇俾miss看到..唔係俾人捉出去好樣啦..之後1點到回到去..換左[3]就出中環找我阿媽..7點到就走哦..
|
| 發表時間︰2005-11-12 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 80 | » |