CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

測驗

2005 年 11 月 12 日  星期六

 

7點起左身..之後回學校測驗...中文好多識...英文識小小...max唔多識..好怕max唔夠30分..[唔夠30分要留堂一個星期]不過我星期一到星期五放學後都要野練...我看你點留我ccc....測驗時..同豬紅係到玩..好在冇俾miss看到..唔係俾人捉出去好樣啦..之後1點到回到去..換左[3]就出中環找我阿媽..7點到就走哦..

發表時間︰2005-11-12 09:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck