CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

打波

2005 年 11 月 29 日  星期二

 

今日放左學去左練波..
好支力...不過好好玩...
之後出左_中心...見到阿芒佢地...阿芒條_超短...之後買完野就走哦..

ps:就快到學界啦..要努力呀.0.

 

發表時間︰2005-11-29 10:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck