CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

練跑

2005 年 11 月 18 日  星期五

 

一早起身..見有小小頭暈就訓左一會先上學...我訓到9點到就換校服落留下食my野先上學...放左學..本身要留堂..不過耍去練跑..就不留啦..哇哈哈哈...100跑得14..好慢..如果我可以跑得好像d男仔咁快就好啦><..唉..過左一個暑假比之前跑得慢左好多..我要練好d哦..下星期開始每朝早回校同人跑步...努力努力

ps:傷風..辛苦

發表時間︰2005-11-18 07:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck