學生會
2005 年 11 月 11 日 星期五
放左學去左立人堂看學生會...4點到就放學...之後就同阿興佢地去左教會玩...6點到就走..回到家 食就飯..落左球場打波...打到11點就上去洗白白...訓
ps:又話今日又波打=.=打俾你又唔聽...又唔回電話..唉