CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

學生會

2005 年 11 月 11 日  星期五

 

放左學去左立人堂看學生會...4點到就放學...之後就同阿興佢地去左教會玩...6點到就走..回到家
食就飯..落左球場打波...打到11點就上去洗白白...訓

ps:又話今日又波打=.=打俾你又唔聽...又唔回電話..唉

 

發表時間︰2005-11-12 09:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck