CODE ::
練波
2005 年 11 月 8 日 星期二
放學去左練波....練得好屎我呀><...唉....之前要努力練習呀....
ps:明天有波打...一定要win呀
發表時間︰2005-11-08 08:49 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
|
70
|
71
|
72
|
73
|
74
| ... |
80
|
»
暱稱: ck