CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

練波

2005 年 11 月 8 日  星期二

 

放學去左練波....練得好屎我呀><...唉....之前要努力練習呀....

ps:明天有波打...一定要win呀

發表時間︰2005-11-08 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck