CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

=口=

2005 年 10 月 19 日  星期三

 

放學同同學一起在電腦室到玩到7點幾到先走

,8點幾先回到家,今日真係好支力呀..之後icq...訓

ps:明天要長跑呀..希望拿第一啦=口=

 

 

發表時間︰2005-10-19 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck